Az utóbbi évtizedben jelentősen megváltoztak kapcsolattartási és vásárlási szokásaink, előtérbe kerültek a helyi árucikkek, felértékelődött a társadalmi kapcsolatok, az összetartozás szerepe, átalakultak az otthonaink, a szórakozási formáink, közlekedési szokásaink és munkahelyeink, nőtt a szociális érzékenységünk, és mindennél fontosabbá vált vállalati és egyéni szinten is a fenntarthatóság alapelve. E folyamatok mind hosszú ideje jelen vannak az életünkben – a Covid-járvány ’mindössze’ felgyorsította térnyerésüket.

A kialakulófélben lévő ’szép új világ’ egyik legizgalmasabb témája a divaté. A home office térnyerése valamint az évről évre meghatározóbb egészség- és testtudatosság az ún. activewear és leisurewear, vagyis a sport- és szabadidőruházat korábban soha nem látott népszerűségét hozta el.

Melyek e szektor legújabb kihívásai? Hogyan reagál a divatipar a társadalmunkban zajló változásokra? Lehet-e ezeket a folyamatokat előre látni, lehet-e velük tervezni, és milyen gyorsan lehet reagálni az olyan vis maior helyzetekre, mint egy világjárvány? Divathullám-e a sportruházat hatalmas népszerűsége, vagy velünk marad?

Előadásainkon és kerekasztal-beszélgetéseinken ezekre a kérdésekre is megkísérelünk válaszokat adni.